Produsele noastre

Produsele noastre pot fi achiziționate și prin CNAS gratuit sau compensat.

Termeni și condiții de retur

Returul produselor este acceptat doar in conditiile de mai jos:

Consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat online, in termen de 14 zile lucratoare incepand cu ziua in care a intrat in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsele comandate online care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la ridicarea din punctul de lucru).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.
ORTOPEDICA va rambursa contravaloarea produsului dupa primirea si verificarea acestuia .
Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos si expediat produsul catre ORTOPEDICA cel tarziu in a 14-a zi lucratoare de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele/expedierile completate/efectuate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se accepta un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Coletul trebuie insotit de urmatoarele documente:


1. Copie dupa factura/bon fiscal.
2. Certificatul de garantie al produsului in original

Va rugam sa NU scrieti si sa NU lipiti scotch sau etichete, direct pe cutia sau ambalajul produsului

Exceptii:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
a. Catetere

b. Accesorii stomii

c. Produse de ingrijire personala/ igiena personala(din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena)
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
f. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (Produs adus pe comanda speciala fiind produsul sau produsele, care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
g. Produsul nu mai are ambalajul original complet ( ambalajul in care a fost livrat)
h. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Va informam ca:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, vom opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, vom refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la se percepe un comision de 3.9%

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.