SPECIALIȘTI IN SOLUȚII DE MERS ȘI SPATE

Cod produs: TP-6101D / TP-6101I

Disponibilitate:

Produs compensat prin CAS

Orteza de încheietura mâinii mână deget asigură limitarea mișcărilor la nivelul articulației de pumn cu păstrarea mobilității articulațiilor de la baza degetelor și tratamentul durerilor postraumatice, tratamentul complementar pentru stabilizarea la nivelul articulației de pumn în artroze, tratamentul postchirurgical în afecțiuni ca sindromul de tunel carpian, paratendinite și inflamația articulației mâinii.

Prezentare Orteză de încheietura mâinii - mână - deget fixă

Fabricat din material termoplastic, căptușită cu un material din bumbac tip prosop, absorbant pentru a absorbi umezeala, are 3 benzi velcro (arici). Plasticul poate fi modelat sub un curent de aer cald. Funcția sa este de a limita mișcarea de încheietura mâinii, mâna și degetele pe cât posibil menținerea lor ușor flexate la 10°.

Măsurători: lățimea palmei.

Mărimi:

• S  / 6-7 cm.
  • M / 7-8 cm.
  • L / 8-9 cm.
  • XL/ 9-10 cm.
Mai multe informatii

Ghid de utilizare

Pentru o adaptare corectă a produsului, este fundamental alegerea corectă a mărimii potrivite. În funcție de circumferința avută, se va stabili măsura potrivită.

Se va trage pe mână astfel încât să simțiți un suport și protecție la nivelul încheieturii mâinii.

Se va fixa cu ajutorul benzilor velcro.

Prezintă o ușoară abducție a degetului mare astfel încât mâna să fie corect poziționată.

Recenzii
Produse asociate